Kde vám (zrejme) mizne 80% zákazníkov?

Neveril som, kým som si nepozrel dáta z viacerých výskumov.

až 80% návštevníkov webu si vloží veci do košíka, povie si, že ide nakúpiť, prejde k platbe… a nakoniec nenakúpi.

80%!

Ak predávate cez svoj web akýkoľvek produkt, musíte sa zamerať na optimalizáciu celého platobného procesu.

jedna z najefektívnejších vecí je pripomenúť potenciálnym zákazníkom ich takmer-dokončený nákup.

Tak, ako to včera urobila Superfaktúra mne, keď som pri predlžovaní členstva zadal neplatnú kartu:

Povoľte si obrázky..

Keby chceli ísť ešte o krok ďalej, mohli personalizovať aj oslovenie na „Dobrý deň, Dominik“ no aj tak je to skvelé.

A čo vy?

Ako sa staráte o odídených skoro-zákazníkov?